niedziela, 30 września 2012

Aloesowe cudo – jak zaoszczędzić na dezodorantach


Chcę przedstawić Wam moje najnowsze odkrycie wśród kosmetyków: aloesowy dezodorant w sztyfcie - Aloe Ever – Shield®. Przetestowałam go w wakacje i śmiało mogę go Wam polecić – jest naprawdę niezastąpiony! Nie ma nic wspólnego z antyperspirantami i nie może się z nim równać żaden dezodorant, także jeżeli chodzi o cenę. Teraz używam już drugie opakowanie, bo pierwsze ukradła mi mama kiedy pojechałam do domu i też jest nim zachwycona:)



Od jakiegoś czasu coraz bardziej doceniam składniki naturalne i właśnie takich kosmetyków staram się używać. Ten dezodorant jest idealny pod tym względem. Jednym z głównych składników jest miąższ aloesowy, który reguluje tzw. mikroflorę skórną. Nie hamuje naturalnego wydzielania potu, ale poprzez działanie na mikroflorę skóry, pozbawia pot zapachu. Dlatego jest idealny nie tylko na co dzień ale też w miejsca, gdzie chcemy się spocić bez skrępowania, że będziemy straszyć nieprzyjemnym zapachem – np. na siłowni albo w saunie.


Po prostu trzeba mu zaufać – używając go nadal się pocimy, ale zupełnie bezzapachowo:) Czytałam, że niektórzy wspomagają jego działanie używając od czasu do czasu blokera. Wydaje mi się, że jest to bardzo dobry pomysł, gdy nie jesteśmy pewne czy bloker w 100% zadziała, a nie chcemy dodatkowo zapychać się czymś nienaturalnym. I to, co jest bardzo fajne dla osób, które po jednym dniu wrzucały bluzkę do prania, to to, że bez obaw mogą ją założyć drugi raz:)



Nie zawiera soli aluminium ani żadnych innych chemikaliów antyperspiracyjnych. Dlatego jest świetny po depilacji, bo dzięki właściwościom bakteriostatycznym aloesu zapobiega infekcjom, a nawet nawilża, więc nie trzeba obawiać się żadnych podrażnień.

Dałabym mu też dużego plusa za to, że nie plami ubrań i ma tak delikatny zapach (dla mnie właściwie jest niewyczuwalny), że nie gryzie się z perfumami, których używam. 



Czytałam, że trzeba dać mu ok. 1 tygodnia żeby zaczął w pełni działać, ale ja już po 2 dniach używania czułam się w 100% świeżo i komfortowo. Chociaż nie jest antyperspirantem, wydaje mi się, że nawet zmniejszył wydzielanie potu.

 Wg informacji producenta, wystarcza na 9 m-cy. Moim zdaniem to jest bardzo duża wydajność. Zapłaciłam za niego 33 zł (na allegro można znaleźć tańsze), a w ciągu tych 9 m-cy na pewno kupilibyśmy kilka dezodorantów, które wyniosą nas drożej.
Jak dla mnie – dużo lepiej (ze względu na składniki i działanie) i dużo taniej (patrz cena i wydajność) :) 

Brunetka

10 komentarzy:

  1. Zainteresowałaś mnie ;) Gdzie kupiłaś ten dezodorant? Tylko na allegro można go znaleźć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swojego " stacjonarnego dilera" znalazłam przez internet (działają podobnie do Avonu lub Oriflame.
      Jednak porównując cenę od tej pani i cenę na allegro(już razem z przesyłką) - allegro bezapelacyjnie wygrywa.

      Usuń
  2. nigdy nie słyszałam o tym cudeńku. wpisałam w allegro i widzę, że cieszy się sporym zainteresowaniem! jak tylko pojawi mi się na koncie wypłata na pewno kupię i wypróbuję! dzięki Brunetko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog dziewczyny! dolaczam do obserwatorow!
    Bo niestety tez licze kazdy grosz i milo mi ze nie tylko ja licze sie z wydatkami:)
    szkoda ze nie piszecie o poznaniu:D
    ale milo ze zwiedzalyscie go na wakacje:)
    Ten dezodorant jesr bardzo interesujacy. ja mam jednak tego potu za duzo na to zeby pozwolic mu swobodne wyplywac:D
    Ale bardzi jestem ciakawa czy te 9 miesiecyfaktycznie wytrzyma, zapisz sobie date kiedy go kupilas i sprawdzimy za 9 miesiecy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry pomysł z zapisaniem daty:) Naperwno dam znac kiedy skończe to opakowanie. Mam nadzieję, że nie wsczesniej niż za 9 miesięcy ;)
      Koniecznie do Poznania musimy wrócić- może przy następnym Poznaniu za pół cen. Wtedy o tym napiszemy;)
      Brunetka

      Usuń
  4. aloes to składnik, który w kosmetykach bardzo lubię i od dawna stosuję
    ps. przy okazji zapraszam na Pachnący Konkurs Bath&Body Works :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie polecam kupowania produktów przez Allegro. Jest to nie zgodne z polityką firmy Forever oraz nie wiadomo w jakich warunkach te produkty są przechowywane. Polecam zakupy u sprawdzonych Dystrybutorów z pełnym pakietem obsługi klienta :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam nie tylko dezodorantu tej firmy ale również aloesu do picia już od dwóch lat i trzeba przyznać ze propdukty są super a ostatnio kupiłam sobie szampon aloe jojoba tej formy zresztą zobacz go sobie na https://forever-polska.pl/

    OdpowiedzUsuń