sobota, 8 września 2012

Właśnie za to kocham Toruń!

Teraz już wiem skąd wzięła się parada poruszająca się ulicami toruńskiej starówki;) Ale kiedy ją zobaczyłam biegnąc na spotkanie - byłam bardzo zdziwiona:) Udało mi się zrobić 3 szybkie zdjęcia telefonem i dlatego taka jakość:( niestety nie mogłam zostać dłużej:/


Dzisiaj Toruń brał udział w wielkim ogólnopolskim publicznym czytaniu Pana Tadeusza. Akcja powstała z inicjatywy Prezydenta Polski aby uczcić 200 lat od ostatniego zjazdu na Litwie, o którym napisał Adam Mickiewicz.


Próbując wyprzedzić paradę bocznymi uliczkami, mijałam tych panów kilka razy;)


A poza tym dzisiaj w Toruniu działo się jeszcze więcej - na Rynku Nowomiejskim były pokazy ratownictwa medycznego, konkursy, koncerty. W Muzeum Etnograficznym - wojewódzka inauguracja Europejskich Dni Dziedzictwa - były koncerty zespołów ludowych, teatr obrzędowy i inne atrakcje. Nie wspominając o wielu innych rzeczach, o których nie wiedziałyśmy.

Blondynka

6 komentarzy:

  1. Też uwielbiam za to Toruń:)staram się korzystać jak najwięcej z takich wydarzeń. Teraz musiałam wyjechać, ale jeśli niedługo będzie się coś działo, będę tam na pewno!:) Ciekawy blog:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie następne weekendy zaplanuj w Toruniu! Będzie się dużo działo. Właśnie przygotowujemy posta ze spisem wydarzeń w pigułce:) Zapraszamy!:)

      Usuń
  2. Szybkie ujęcia, ale pokazały całą magię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba powinnam wyposażyć się w jakiś fajny aparat do torebki, żeby już nie zaskoczyła mnie żadna parada;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie byłam w Toruniu.. ciekawe mieli stroje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto odwiedzić Toruń-naprawdę!:) w najbliższe weekendy będzie się dużo działo - zebrałyśmy większość atrakcji w najnowszym poście. Zapraszamy częściej na naszego bloga - będzie więcej zdjęć i postów o Toruniu. Pozdrawiamy!

      Usuń