wtorek, 1 listopada 2011

Spotkanie z Andrzejem Sapkowskim

W nocy z czwartku na piątek  przeglądałam gazetę "Teraz Toruń", w której krzyczała do mnie informacja, iż Andrzej Sapkowski - autor m.in. "Wiedźmina", przyjeżdża do Torunia. Spotkanie z fanami otwierało  Copernicon 2011 - festiwal gier i fantastyki. Nie mogło mnie tam zabraknąć.
Nie patrząc na zegarek, postanowiłam od razu poinformować Blondynkę, że idzie tam ze mną. Nie wiem czemu o 2 w nocy nie podzielała mojego entuzjazmu... :(



Spotkanie z autorem było przezabawne, śmiałyśmy się czasem prawie do łez. Jego cięty dowcip i inteligencja robiły piorunujące wrażenie. Fanów było tak wielu, iż nie wszyscy się zmieścili na spotkaniu, a po autografy ustawiła się ogromna kolejka.









Brunetka

Ile nas to kosztowało:

Spotkanie odbyło  się w Książnicy i wstęp na nie był bezpłatny. Ja jednak w ramach prezentu dla bliskiej mi osoby postanowiłam zdobyć autograf i w tym celu zakupiłam wcześniej książkę (40zł).




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz