środa, 22 lutego 2012

Tańsza podróż - PolskiBus.com

A ja podróżuję autobusami :) I już od pół roku jestem wierna przewoźnikowi PolskiBus.com, czyli niemal od zaistnienia tej firmy na polskim rynku (było to w czerwcu 2011 r.), a moja pierwsza podróż była już na początku lipca. To, co dla mnie było najbardziej zachęcające, to możliwość kupienia biletu już za 1 zł!, a poza tym nowoczesne autokary i możliwość podróżowania nocą, żeby nie tracić cennego czasu w dzień :) Oczywiście nie obyło się bez odrobiny niepewności - bo jakaś nowa nieznana firma, bo bilety kupuje się tylko przez internet i nie ma możliwości tradycyjnego zakupu w kasie i jak to w ogóle będzie wyglądało...? Obawy okazały się jednak niepotrzebne :) Autobus był punktualnie, podróż przebiegła bez żadnych problemów :) Wtedy w autokarze było może 10 osób, natomiast teraz znalezienie podwójnego wolnego miejsca, kiedy autobus przyjeżdża do Torunia, jest już niemożliwe :)


Jak zostać pasażerem PolskiBus.com?
  •  należy wejść na stronę polskibus.com
  • w okienkach po prawej stronie wybrać liczbę pasażerów, skąd wyjeżdżamy, dokąd jedziemy, datę podróży i ewentualnie datę powrotu, a system wyszuka interesujące nas połączenie
  • wybieramy interesującą nas godzinę wyjazdu (jeżeli jest taka możliwość)
  • dodajemy do koszyka
  • płacimy przelewem internetowym
  • otrzymujemy maila z biletem, który trzeba wydrukować, ale wystarczy też tylko zapisać numer rezerwacji i następnie podajemy go kierowcy.
Na razie dojeżdżam w ten sposób do Warszawy. Jechałam już m.in.za 5 zł, 15 zł, 25zł - jeszcze nie znalazłam tańszego sposobu na taką podróż:) Żeby nie było wątpliwości - autostop ODPADA! ;) Teraz w końcu udało mi się kupić kilka biletów też do Warszawy za 1 zł (na kwiecień i maj). 


Może kiedyś wypróbuję też inne trasy. Świetną opcją jest możliwość bardzo taniego dojechania do Berlina, Pragi, Bratysławy czy Wiednia. Należy tylko bardzo dokładnie zapoznać się z warunkami przewozu bagażu, bo niestety nie można zabrać go ze sobą zbyt wiele...a zwłaszcza dla nas, kobiet, może to być niemałym wyzwaniem ;)

Blondynka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz