czwartek, 22 marca 2012

Wyzwanie... Blondynka rzuciła rękawicę

50zł na tydzień - od 22.03 do 28.03 - 7 dni



Od dziś, przez 7 dni wraz z Blondynką będziemy opisywały nasze starania, aby nie wydać więcej niż 50zł.  Będziecie mogli/mogły spokojnie, bez wyrzutów sumienia, zajrzeć w nasz portfel. Nie będziemy oszukiwały - powiemy Wam dokładnie, co do grosza, na co i ile wydałyśmy. Poznacie nasze zakupy oraz pomysły na to, żeby nie wydać w tym tygodniu za dużo:)

50 zł  - Dużo czy mało?
BRUNETKA:

Moje TAK było oczywiste - 50zł w portfelu, zakupy robione, czego się bać. Ale jak zawsze pewność siebie może zgubić człowieka - przecież w tym tygodniu jestem umówiona  na trzy wyjścia na miasto, powinnam zatankować, już nie wspomnę, że miałam  na dniach zakupić kawiarkę...

Moja pewność siebie powoli zaczyna gasnąć...Ale przecież się nie poddam!:)

Zapasy:
Zakupy zrobione dzień wcześniej. Wyzwanie na moje szczęście zostało rzucone dokładnie po zakupach, cena zakupów ok. 40 zł- m.in.: truskawki mrożone, szpinak, makaron, 2 butelki wody, kawa, jajka -reszta zjedzona już wczoraj:)

Dziś - udało mi się nie wchodzić do żadnego sklepu:) 

W portfelu: 50 zł


BLONDYNKA:

50 zł to w zasadzie dużo, ale czasem niestety "zostawiam" w sklepie 20 zł, a zakupów prawie nie widać... Największy błąd - jeśli przez dłuższy czas płacę głównie kartą - mam świadomość, że wydaję pieniądze, ale nie odczuwam tego tak bardzo jak wtedy, gdy widzę jak znikają z mojego portfela. Dlatego dzisiaj do mojego portfela powędrowało 50 zł. 
Myślę, że mimo wszystko, może być mi trochę łatwiej niż Brunetce - ostatnio dużo pracuję, często po 12 h i nawet nie mam czasu na spokojne zrobienie zakupów - teraz wyglądają one tak: przed zakupami zastanawiam się czego potrzebuję, niemal wbiegam do sklepu, szybko pakuję do koszyka to, co miałam kupić, idę do kasy, płacę, wychodzę. ;)

Zapasy:
zakupy zrobione w sobotę (17.03) - ok. 48 zł - m.in.: mrożone pierogi ruskie, warzywa na patelnię, jajka (10 szt), 2 serki topione, 2 ogórki, papryka, margaryna, pasta do kanapek, pasztecik, 2 jogurty, wędlina, surówka, woda, chleb, musli, chusteczki higieniczne. 

Dzisiaj - 2 zł - 10 bułek

W portfelu: 48 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz